مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه، با اشاره به شناسایی ۱۴۸ نقطه حادثه‌خیز در استان، گفت: ۳۴ نقطه از ۶۶ نقطه شناسنامه‌دار رفع نقص شده است.
کد خبر: ۹۲۸۲۴۳
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۳ 30 December 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازفارس،فریبرز کرمی امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص آخرین وضعیت نقاط حادثه‌خیز استان، اظهار داشت: ۱۴۸ نقطه حادثه‌خیز در استان شناسایی شده که با شناسنامه دار کردن ۶۶ نقطه از این تعداد رفع نقص آن‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: ۳۴ نقطه از تعداد نقاط شناسنامه‌دار از سال گذشته تاکنون رفع نقص شده و یک نقطه هم در دست اقدام داریم و ۳۱ نقطه باقی‌مانده هم در دستور کار داریم.

کرمی تصریح کرد: بسته به اعتبارات برای نقاط باقی‌مانده یا اصلاح هندسی انجام می‌شود یا آن را آشکارسازی می‌کنیم تا به کاربران در خصوص وضعیت جاده‌ها هشدار دهد.

وی با اشاره به آمادگی ۷۰۰ نیروی راهداری در ۴۴ راهدارخانه استان، گفت: 504 نیرو با 200 نفر پشتیبان در ۳۵ راهدارخانه ثابت و ۹ راهدارخانه سیار با استفاده از ۴۷۰ ناوگان سبک و سنگین برای خدمات‌رسانی در فصل زمستان آمادگی کامل را دارند.

کرمی با بیان اینکه در هر ۱۶۱ کیلومتر یک اکیپ در استان مستقر شده است، افزود: وضعیت آب و هوایی را از هواشناسی پیگیر هستم و در صورت نیاز اکیپ مستقر در یک منطقه به کمک اکیپ دیگر می‌رود.

وی تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون، ۷۶۱ کیلومتر از راه‌های استان کرمانشاه لکه‌گیری و آسفالت شده و ۱۲ کیلومتر از راه‌های روستایی استان در قالب طرح ملی ابرار روکش آسفالت شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار